colaborari

Sanatosi cu Livecom

Buna ziua! Din nou am deosebita placere sa va prezint un review despre pastilele de la Ayurmed, bineinteles cu ajutorul Brander.

De data aceasta o sa va vorbesc despre sanatatea, protectia dar si regenerarea ficatului, toate acestea fiind posibile cu tabletele Livecom.

Am facut acest review mai repede, pentru ca eu deja mi-am facut un tratament cu aceste pastile. Cred ca fiecare dintre noi ne simtim obositi, dupa ce treburile si grijile de zi cu zi ne suprasolicita, iar lipsa timpului ne face sa avem un stil de viata dezordonat. Toate acestea, adunate, la un moment dat ne fac sa ne simtim rau, iar corpul nostru sa nu mai accepte unele alimente.

17990980_1143816899056844_5454437403496094404_n.jpg

Eu am facut un tratament de o luna cu aceste pastile, exact dupa Craciun. Oboseala si mesele haotice si-au spus cuvantul si nu ma simteam tocmai bine. Am fugit la farmacie si acolo mi-a fost recomandat Livecom. Fiind un produs naturist, fara efecte secundare si care nu creeaza dependenta, am putut sa il cumpar si fara recomandarea medicului. 😉

Citind prospectul, am vazut ca aceste suplimente fuctioneaza ca un scut, contribuind la:

– mentinerea starii de sanatate a ficatului, splinei si sangelui in conditiile unei alimentatii dezechilibrate sau prezenta unor hepatotoxice (alcool, medicamente toxice, droguri);
– sustinerea ficatului in procesele de metabolizare, stocare si transformare a tuturor substantelor care patrund in organism si eliminarea toxinelor pe cale naturala;
– protejarea celulelor hepatice de stresul oxidativ si la mentinerea procesului fiziologic de regenerare a celulelor hepatice;
– diminuarea efectelor proceselor inflamatorii hepatice acute si cronice;
– sustinerea procesului de digestie si asimilare a substantelor nutritive in organism contribuind astfel la sanatatea si vitalitatea organismului in conditii de stres, suprasolicitare, oboseala, convalescenta.

Exact ce aveam eu nevoie! Tinand si un regim sanatos, vreau  sa va spun ca pe timpul tratamentului m-am simtit mult mai bine, au disparut starile de balonare si de oboseala. Iar acum pentru ca abea a trecut Pastele, am zis ca este binevenit un astfel de tratament. 🙂

Voi folosit produse de la Ayumed? Ce parere aveti despre ele?!

Lasă un răspuns

