Cosmetica, Diverse

Crema pentru masaj facial

Bunaaa!

Cu ajutor de la  Brander, am reusit sa testez si eu, crema pentru masaj facial cu scortisoara si curmale.

In special, pentru noi mamicile, aceste produse sunt mana cereasca. De ce spun asta?! Ei bine, doar mamele sunt cele care se trezesc de zeci de ori pe noapte, sau se trezesc si nu mai dorm. 😉 Si eu sunt mama. Este imposibil, ca la un moment dat sa nu se observe oboseala de pe fata mea. Fie ca aceasta reprezinta cearcane, riduri sau o piele lipsita de stralucire.

Daca as fi avut aceasta crema cand eram inscarcinata, era super. O data inceputa testarea, am putut vedea ca aceasta minune la cutiuta chiar functioneaza. Inca de la inceput mi-am pus un strat de crema pe care l-am masat pana  a intrat in piele. Chiar aveam nevoie sa dea rezultate, si iata ca intr-adevar ma ajuta.

Pe langa faptul ca este foarte usor de aplicat, eu obisnuiesc sa o folosesc seara inainte de culcare. Crema are si un miros frumos de curmale si scortisoara. Cutiuta mica de la Ayurmed, iti da posibilitatea sa o iei in geanta cu tine oriunde, pentru a te bucura de relaxare oricand.

Ce mi-a placut cel mai tare, a fost ca nu trebuie sa iti mai cauti o alta crema si pentru corp. O putem folosi cu incredere pe aceasta. Pentru a avea parte de un masaj relaxant pe intreg corpul.

20170408_161006Crema pentru masaj facial cu scortisoara si curmale, este o crema cu extracte din plante care hraneste pielea obosita si deshidratata aceasta devenind ferma, cu un aspect stralucitor. Datorita consistentei grase se absoarbe incet, motiv pentru care este ideala pentru orice tip de masaj. Extractul din scortisoara, care contine minerale si uleiuri esentiale, stimuleaza circulatia sanguina de la nivelul epidermei, reduce ridurile fine si formeaza un strat protector pe piele. De asemenea, are efect antiinflamator si antibacterian, fiind util in combaterea iritatiilor, precum si a altor afectiuni ale pielii. Uleiul din germeni de grau este un bun elasticizant remarcabil recomandat pentru prevenirea imbatranirii pielii si pentru proprietatile de tonifiere ale acestuia.

Ce diferente am observat, decand testez aceasta crema?! Pe langa faptul ca am o piele mai fina, am observat ca nu mai am portiuni de piele uscate si ca tenul meu a capatat o stralucire. Oricum, pana nu termin crema, nu ma las, si va tin la curent 🙂

Dar, cum eu sunt putin mai pretentioasa, vreau sa va spun ca am gasit si ceva ce nu imi place la aceasta crema, desii ma ajuta. De ceva timp incerc sa stau departe de parabeni, iar aceasta crema contine doua tipuri. Dar, sunt sigura ce cei de la Ayurmed, incearca sa ii aduca o imbunatatire, in acest sens.

In concluzie mi se pare un produs bun si merita incercat! 🙂

Lasă un răspuns

