Diverse

Spring 2017 at SuperBlog

Heeei, dragilor, ce faceti? cum sunteti?

Eu sunt super-ultra-mega fericita, ieri am aniversat 3luni de blogging!!! 🙂

Stiu, pentru unii pare o nimica-toata, dar, mi-am dorit demult sa am un blog pe care sa imi scriu pataniile, amintirile si gandurile… si in sfarsit il am!

De ce ma bucur asa de tare?! Ei bine, sunt multe campanii interesante care cer printre alte conditii: un blog cu o vechime de 2, 3 luni.

De exemplu cei de la SuperBlog, au o super competitie de primavara pe care sunt atintite multe perechi de ochi, avand muuulte premii. Iar daca blogul meu eram mai ‘tanar’ cu o luna si ceva nu aveam dreptul sa particip.

Pe 1 Martie, se da startul la scris, asa ca va invit sa intrati pe platforma si va inscrieti, sa incepem primavara in forta!!! 🙂

Mult succes!

 

Lasă un răspuns

